De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Woning Robijnstraat in vlammen opgegaan: bedlegerige man na…..
- Van Natio-bondscoach naar de droogdokken: Stanley Menzo op …..
- OOK HYPOCRIETEN EN OPPORTUNISTEN KUNNEN GELIJK HEBBEN..
- Politie Latour houdt autobestuurder aan, die jonge vrouw be…..
- Kinderen leren over de gevolgen van illegale visserij..
- NAS herdenkt Internationale Archievenweek 2026..
- Een verdiende herwaardering van Ramsewak Shankar..
- INHEEMSE EN TRIBALE GROEPEN NOG STEEDS UITGESLOTEN..
- WAAROM MOET ER EERST GEPROTESTEERD WORDEN?..
- Leerlingen Sharroyschool bezoeken Cevihas..
- Nieuw Directoraat Burgerzaken krijgt begroting van ruim SRD…..
- Politieagent in buik geschoten na achtervolging aan de Nieu…..
- Werkattributen voor imkers Moengo..
- Wisselvallig weer met zon, bewolking en regen..
- 100 dagen oorlog tegen Iran: Trump slaagt er niet in steun …..
- STVS doet WK-aftrap met symbolische overdracht sportmateria…..
- Andreeva schrijft tennisgeschiedenis in Parijs..
- Hoogte wordt geheime WK-wapen van Mexico..
- Visarel rond Iran overschaduwt WK..
- WK met gesloten deur..
- Julia Herstella Rozenblad (87) Rotterdam 5-6-2026..