De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- SVJ-voorzitter Ramcharan: ‘Journalistiek moet terug naar ha…..
- Bijna 90% begroting Openbaar Ministerie gaat op aan persone…..
- Suriname vertegenwoordigd op groeiend diplomatiek voetbalto…..
- Warm en benauwd weer met kans op zware regen- en onweersbui…..
- Iran vuurt raketten af op Israël na aanval op Beiroet..
- ALS ER NIETS VERANDERT..
- Twee gouddelvers bedolven onder afgekalfd zand in Matawaige…..
- Politie New York onderzoekt waarom mensen ’s nachts uit rio…..
- Papegaai ontmaskerd als autodief..
- Suhail kroont zich tot beste scholierenzanger van 2026..
- Man belt politie omdat zijn kat hem negeert..
- Georgine Eline Van der Vloot (85) Amstelveen 3-6-2026..
- Georginne Eline Van Der Vloot (-85) Amsterdam 3-6-2026..
- Column: Feest van voetbal, schaduw van oorlog..
- Regering in lastige positie bij zoeken oplossing asfalterin…..
- ‘MI-Glis project is mislukt’..
- DE GEWONE BURGER BETAALT DE REKENINGEN VAN HET LAND..
- Albertus (Albert/Api) van Eijk..
- Chequita Judy Victoriashoop..
- Column: Borrelpraat no. 927..
- Vrouw ontsnapt aan uitbuitingssituatie; twee verdachten aan…..