De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Misverstand leidt tot korte werkonderbreking bij Centrale B…..
- Parlement begint medio juni met Begrotingsbehandeling 2026..
- Misiekaba zet in Genève in op arbeidsbescherming, sociale d…..
- Eline Jamilagatoen Ghafoerkhan – Wazir..
- Carmen Beatrix de Vries – Netto..
- André Alexander Amarello..
- Ramdei Fernandes-Sewnarain..
- Robbie – Henk Poetsema..
- Werknemer aangehouden voor diefstal gouden sieraden..
- Breed draagvlak voor investering in onderwijs en menselijk …..
- Geen vrolijke column..
- VS plaatst Chinese techreuzen Alibaba, BYD en Baidu op zwar…..
- Laita Moreno Sasmiardja..
- Grondbezit blijft hoofdpijndossier..
- OM eist gevangenisstraf tegen advocaat voor bedreiging op p…..
- Minister Bouva spreekt ondernemers toe bij RevUP Caribbean …..
- Geld overmaken tussen banken voortaan sneller door modernis…..
- Franse ambassadeur deelt ervaringen over aanpak schooluitva…..
- ‘A Wan’, song met eigen ontwikkelde Sekosu-beat..
- Vrouw ernstig gewond bij woningbrand aan Ramgoelamweg..
- MoU’s met Brazilië moeten leiden tot ontwikkeling meerdere …..