De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Filipijnen: Race tegen de klok om overlevenden te vinden na…..
- Idris Elba geen nieuwe James Bond..
- Koopkracht versterking uitbetaling vertraagd..
- Weg vol gaten..
- Man opgepakt voor verkrachting 14-jarig buurmeisje..
- Christiaan Nelson Walther ( Nel ) Wijngaarde (82) Paramarib…..
- Hortense Ethel Siem-A-Joe Pollard (92) Rijswijk 7-6-2026..
- Twee visies op onderwijscongres: tussen urgentie en scepsis..
- Koopkracht nog niet hersteld ondanks lagere inflatie..
- Bijna 600 ontwikkelingsprojecten geregistreerd; uitvoering …..
- VS trekt diplomatenvisum Xaviera Jessurun in..
- President: ‘Het pad naar beter onderwijs kunnen we alleen s…..
- HET NOTARIAAT ONTWAAKT..
- Ministers zijn geen uitvoerders en dat is precies hoe het h…..
- Themadag Projekta slaat wederom alarm over geweld tegen kin…..
- Suriname en Caribisch rampenagentschap versterken samenwerk…..
- VN investeerden in 2025 ruim USD 12 miljoen in Surinaamse o…..
- Sociale dialoog en tripartisme centraal tijdens ILO-confere…..
- Surinaamse regering krijgt lof uit Guyana voor harde lijn b…..
- Derde helft WK 2026: Wie zijn de beste sterren om in de gat…..
- Van liefdadigheid naar naleving kinderrechten: rights-based…..