De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Vragen over FIFA-beleid..
- WK 2026 levert FIFA recordinkomsten op..
- Shakira opent WK..
- Leonel ‘Lighnel’ Franklin Sweet (76) Paramaribo…..
- Derde helft WK 2026: Zuid-Korea knokt zich langs Tsjechië 2…..
- Column: Van wie is het WK nog?..
- AZP-directie weerspreekt code zwart, maar zorgen over druk …..
- Poese: ‘Geen sprake van Code Zwart’..
- Nederlandse militaire zorgverleners versterken Medische Zen…..
- One Caribbean Business Network breidt uit naar Suriname..
- WK 2026 Special – DE DEELNEMERS (1)..
- Notities uit de behandelkamer: Gezond genoeg om arm te zijn..
- Veroorzaker dodelijke aanrijding riskeert tweeënhalf jaar g…..
- Verhoren in SPSB-strafzaak voortgezet; behandeling wordt op…..
- Bouva: ‘Geen formele relatie tussen Xaviera Jessurun en de …..
- Haven van Paramaribo groeit mee met offshore ambities Surin…..
- Baitali: vertraging Van ’t Hogerhuysstraat gevolg van trage…..
- Regering trekt SRD 2,4 miljard uit voor nieuwe elektricitei…..
- WK Special 2026 – Iraanse WK-selectie reisde met ‘SLM-toest…..
- Derde helft WK 2026: Mexico wint spannende wedstrijd, drie …..
- WK 2026 Special – Mexico wint openingswedstrijd WK van Zuid…..