De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- WK 2026 Special – Verenigde Staten openen WK 2026 overtuige…..
- Verwijderen Goslar komt dichterbij..
- IMF ziet risico’s ondanks verwachte olieboom vanaf 2028..
- WK 2026 Special – DE DEELNEMERS (2)..
- Guyana draagt voormalig minister voor als kandidaat voor VN…..
- Grassalco heeft voor het eerst meerkoppige directie..
- JusPol kondigt Nationaal Programma Landloperij & Resoci…..
- Khudabux: ‘De overheid heeft nooit gereageerd’..
- AZP: ‘Geen sprake van code zwart, uitgelekt document was in…..
- Witwashandleiding voor beginners..
- Bromfietsen met opgevoerde motoren en uitlaten in beslag ge…..
- Baitali: Overheid treuzelt bij uitvoering rechterlijk vonni…..
- WK 2026 Special – BESCHOUWING – Zonder hervorming geen WK: …..
- Derde helft WK 2026: Canada en Bosnië Herzegovina delen de …..
- OM geeft toelichting op stand van zaken in zaak Baitali teg…..
- WK 2026 Special – Canada opent WK met gelijkspel tegen Bosn…..
- OM: vonnis in Baitali-zaak nog altijd niet uitgevoerd..
- Staat betaalt al ruim SRD 918.000 aan dwangsommen in zaak B…..
- Nieuwjaar op 18 juni erkend als nationale gedenkdag; geen v…..
- Derde helft WK 2026: Hoe voetbal een mondiale mediabusiness…..
- Eckhorst: Suriname moet stabilisatie omzetten in groei..