De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Derde helft WK 2026: Ivoorkust verrast en wint laat van Ecu…..
- WK 2026 Special – Ivoorkust slaat laat toe en verslaat Ecua…..
- ‘Mama Wa!’ WK-lied Curaçao gaat over meer dan voetbal allee…..
- ONDERWIJSCONGRESSEN GENOEG, WAAR BLIJVEN DE RESULTATEN?..
- IS HET AMBTENARENAPPARAAT TE GROOT, OF VERKEERD GEORGANISEE…..
- Boot met zeven opvarenden omgeslagen op Brokopondostuwmeer..
- Derde helft WK 2026: Japan sleept op de valreep een punt ui…..
- WK 2026 Special – Oranje verspeelt voorsprong tegen Japan o…..
- Wereldbankgroep pompt miljoenen in Caribisch fonds; ook Sur…..
- Julius Theodores Wielsen..
- KWIK RESPONSE TEAM..
- WK 2026 Special – Nederland gewaarschuwd voor lastig openin…..
- Derde helft WK 2026: Routinier Duitsland walst over debutan…..
- WK 2026 Special – Duitsland overklast debutant Curaçao met …..
- Beach Edition van Soca To The Bone moet socacultuur verster…..
- Bouva ziet kansen voor sterkere economische as tussen Surin…..
- BEZORGD OVER RADIOACTIEVE OPSLAG..
- Traplift..
- Derde helft WK 2026: Curaçao schrijft geschiedenis op vierd…..
- WK 2026 Special – Debutant Curaçao staat voor gigantische u…..
- LVV start tweede fase van ChinaAid-landbouwontwikkelingspro…..