De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- WK 2026 – Special – Zweden overklast Tunesië met 5-1 in dom…..
- Modernisering rechterlijke macht: Wet WIPA, de rechtsstaat …..
- I Am Aisha slaat nieuwe fase in met single ‘What is loveâ…..
- Minister Wijnerman: Schuldsanering versterkt financiële pos…..
- G7-leiders zonder China zou een vergissing kunnen zijn..
- Boot met zeven opvarenden omgeslagen op het Brokopondostuwm…..
- ‘Samenwerking onderwijs en bedrijfsleven moet jongeren help…..
- Roué Verveer niet aanwezig bij geboorte van zijn kinderen..
- Wisselvallig weer houdt aan: afwisseling van opklaringen en…..
- Bronto Somohardjo: Ik blijf mijn grondwettelijke taken uitv…..
- Nieuwe pistolen bepalen de trends..
- Octopus vast in slokdarm..
- Comedian onder vuur na omstreden grap..
- TAG Heuer introduceert complexe Carrera..
- Irène Cornelia Schattevo (88) ROTTERDAM 7-6-2026..
- Column: Een fragiel begin in een wereld vol onzekerheid..
- Derde helft WK-2026: Zweden te sterk voor Tunesië en wint m…..
- DNA begint aan intensieve begrotingsmarathon; focus op prio…..
- Eerste strafeisen in moordzaak Sherwin Peterhof..
- WK 2026 Special – DE DEELNEMERS (3)..
- Column: Borrelpraat no. 928..