De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Plein: ‘Leerkrachten moeten tenminste een beter bedrag verd…..
- IN MEMORIAM — Ellen Ombre (1948-2026)..
- Vrouw aangehouden na bloedige vechtpartij onder vissers in …..
- Bestaansrecht ressort- en districtsraden anno 2026..
- President Simons en SVJ in gesprek over persvrijheid, desin…..
- Kritische toon in DNA over begroting, olieafhankelijkheid e…..
- BRUNSWIJK: DE LAATSTE EN GEVAARLIJKSTE DINOSAURUS..
- Derde helft 2026: Arnautovic scoort penalty en bezorgt Oost…..
- Opnieuw kans op buien; afgewisseld met zonnige perioden..
- WK 2026 Special – Messi schittert met hattrick bij overtuig…..
- Iran-akkoord: Trump staat weer aan het begin, maar de kaart…..
- Messi verbreekt record met WK-hattrick..
- Ghana verliest beroep om Partey in Canada te krijgen..
- Iran klaagt over strenge WK-reisregels in VS..
- Messi schrijft opnieuw WK-geschiedenis..
- Begrotingsbehandeling na maanden vertraging eindelijk begon…..
- Van Genderen, eerste vrouwelijke griffier bij het Hof, heen…..
- Derde helft WK 2026: Argentinië start titelverdediging in s…..
- DNA-lid Lau: Begroting leunt te zwaar op verwachte olie-ink…..
- President steunt initiatief SVJ voor zelfregulering journal…..
- WK 2026: Special – DE DEELNEMERS (6)..