De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Warme dag met veel bewolking en regenbuien verspreid over h…..
- Lula waarschuwt Trump: ‘Bemoei je niet met Braziliaan…..
- Sadi: ´Begroting biedt onvoldoende bescherming tegen prijss…..
- Turkije bouwt eigen luchtafweerschild..
- Araújo schrijft geschiedenis..
- 12-jarige jongen verdrinkt in diepe goot te Lelydorp..
- GPS-systeem verplicht in lijnboten en lijnbussen – Aanpassi…..
- Gusta Cecilia Cornelia Nibte (85) Harderwijk/Nederland 11-7…..
- Helen E. J. Braaf – Dompig (70) Suriname, Paramaribo…..
- Asabina vraagt regering om opheldering over aangekondigde o…..
- Derde helft WK 2026: Colombia verslaat WK-debutant Oezbekis…..
- TAS verdient antwoorden, geen afleidingen..
- Column: Voetbalbeleving vs hebzucht..
- Twaalfjarige verdronken in goot te Lelydorp..
- RvC TAS wil CLAD-onderzoek naar financieel beheer; directeu…..
- OAS: Beschuldigingen tegen Ramdin “ongefundeerd”..
- TotalEnergies onderzoekt nieuwe boorlocaties in Blok 58..
- GranMorgu-project zet grote stappen richting eerste oliepro…..
- Coronianen barricaderen Oost-Westverbinding tegen waterover…..
- Gewapende groepen op goudvelden: symptoom van een staat die…..
- WK 2026 Special – Ghana slaat in blessuretijd toe en versla…..