De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Klassiek theaterstuk ‘Andhe Andhe Lumut’ houdt Javaanse cul…..
- Criminelen maken sieraden en geld buit tijdens gewapende ro…..
- Kennisgeving Maheva Vastgoed N.V..
- Monique E. van Genderen-Relyveld..
- Bouw centraal aansturingssysteem pompgemalen in de maak..
- Sampi: ‘Internaten voor kinderen uit het binnenland worden …..
- Kiia van fusten koesteren..
- Bewoners Houttuin vragen DNA opslag radioactieve bronnen op…..
- Zero dollar-dreiging: VS brengt voortbestaan OAS in gevaar..
- Warme vrijdag met zon, maar later kans op stevige buien..
- Cuba kiest voor ingrijpende economische hervormingen; meer …..
- Canada schrijft WK-geschiedenis..
- Zeldzame hartingreep redt jongen..
- Meest sexy scheidsrechter ter wereld pronkt op WK in Miami …..
- Toekomst voorgoed afgesloten..
- Regering: Ingrijpen bij 21 Bergi moet levensgevaarlijke sit…..
- President bij bevordering militairen: ‘Wij zullen u niet in…..
- Column: Kwestie Van ’t Hogerhuysstraat vraagt om open…..
- Derde helft WK 2026: Mexico boekt moeizame zege op Zuid-Kor…..
- Misiekaba verdedigt intrekken hoger beroep in kwestie Van &…..
- WK 2026 Special – Canada walst over Qatar en pakt eerste WK…..