De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Derde helft WK 2026: Zwitserland breekt Bosnië laat in duel…..
- Sabini Vola keert terug voor ‘Unique Saramaccan Dining Expe…..
- Asabina : ‘Wet rij- en voertuigenbelasting ligt in de koelk…..
- ‘Jazzjaren’ uit de jaren dertig herleeft in boek en exposit…..
- Exportverbod op Surinaamse drijfnetvis naar VS opgeheven..
- Derde helft WK 2026: Tsjechië komt niet langs Zuid-Afrika..
- Monique Eugenie van Genderen-Relyveld..
- Vijftig jaar Yoga Niketan: Centrum van innerlijke rust en h…..
- VES: Medicatievoorziening één van de drie grootste kostenpo…..
- WK 2026 Special – Colombia opent WK met 3-1 zege op debutan…..
- Pappen en nathouden..
- SEOGS 2026 focust op kennisdeling, local content en betrokk…..
- Derde helft WK 2026: Dag 8 – Mexico favoriet, Afrika…..
- Bestuursconflict TAS escaleert..
- Vids brengt gebieden inheemse volken in kaart..
- Brede steun in De Nationale Assemblee voor verhoging AOV-ui…..
- MIGRANTENBELEID EN GEBRABBEL..
- Salarbaks vraagt regering aandacht voor sportfaciliteiten i…..
- Onveilige situatie Djoemoe: School en gezondheidscentrum ge…..
- Derde helft WK 2026: Waarom voetbal veel meer zegt over men…..
- BEP-fractieleider vraagt opnieuw aandacht voor veiligheid i…..