De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Houders bussen en boten krijgen voortaan GPS-systeem..
- Lalmahomed en Jabardhan eisen uitleg over dwangsom aan Bait…..
- Het Surinaamse rechtssysteem faciliteert wanbetalers..
- Zanger Goedhart:Talent opent deuren, discipline brengt je b…..
- WK 2026 – Brazilië moet reageren tegen Haïti..
- Derde helft WK 2026: VS boekt eerste dubbele WK-overwinning…..
- Olieprijs duikelt omlaag na tekenen intentieverklaring voor…..
- Veerdienst tussen Suriname en Frans-Guyana dreigt stil te v…..
- Intentieverklaring als eerste stap voor bouw 10.000 sociale…..
- Wijnerman: CBvS betwist uitgangspunten onderzoek naar OMO-k…..
- SFEERVERSLAG — Knicks-fans vieren uitbundig feest zonder hu…..
- Interdepartementale samenwerking cruciaal voor kwikvrije go…..
- Viering Independence Day markeert historische relatie Surin…..
- Het Elon-Musk-effect..
- Hengelen..
- Derde helft WK 2026: Dag 9 – VS en Brazilië in actie,…..
- TAS beschermen..
- JusPol-minister installeert Commissie Regelgeving Elektroni…..
- Man komt om het leven bij steekpartij voor winkel in Albina..
- Cicil Hilton Oliver Van Der Kooye..
- Reyme pleit voor moderne invulling dienstplicht om jongeren…..