De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Examenrooster..
- WK 2026 Special – Nieuwe spelregels: dit verandert er in he…..
- Dakkrakers stelen kluis met circa SRD 300.000 uit Point Pla…..
- Derde helft WK 2026: Op dag 10 – Nederland favoriet t…..
- Kansen voor huizenbouw..
- Minister Monorath bezoekt Jeugd Correctie Centrum..
- Politie-inspecteur aangehouden op verdenking van oplichting…..
- Plantageverzet biedt nieuw perspectief op koloniale bankges…..
- Wijnerman erkent inconsistenties in begrotings- en schuldci…..
- Groot aantal politieagenten gehoord in 82 kilo cocaïnezaak…..
- OW-minister: ‘Oorzaak wateroverlastprobleem ligt in jarenla…..
- Tsang: ‘Rahemal was nimmer bedoeld als verkavelingsprojec…..
- Plaatsing op gevarenlijst UNESCO vrijwel zeker voor histori…..
- COVAB en Streekziekenhuis Marowijne starten samenwerking vo…..
- Gratis naamswijziging voor nazaten slaven verloopt niet vle…..
- Droge dag verwacht met lokaal korte regenbuien..
- Ramdin pleit voor sterker multilateralisme..
- VS kondigt nieuwe ronde Israël-Libanon gesprekken aan in Wa…..
- VS plaatst zich voor knock-outfase..
- Brazilië en VS op jacht naar volgende ronde..
- Willem Campagnestraat tijdelijk dicht voor spoedherstel..