De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Bolivia roept noodtoestand uit te midden van blokkades..
- Derde helft WK 2026: Achter de schermen van het WK..
- Minister Abiamofo: Local content bij Zijin groeit, aandeel …..
- Moengofestival maakt doorstart..
- PSYCHIATRISCHE RAPPORTAGE ALS ACHILLESHIEL VAN STRAFRECHT..
- Derde helft WK 2026: Curaçao sleept punt uit het vuur tegen…..
- WK 2026 Special – Curaçao sleept historisch punt uit vuur t…..
- Gopal wil sportaccommodaties weer onder beheer van overheid…..
- MOETEN EX-MINISTERS SNELLER VERVOLGD WORDEN?..
- CORRUPTIE KAN JE ALLEEN MET WORTEL EN TAK UITROEIEN..
- Ramsaran: liever geïnvesteerd in luchttransport dan in mari…..
- Derde helft WK 2026: Duitsland verstevigt koppositie na thr…..
- Jeugddetentie en tbs opgelegd voor doodschieten Rivaldo Ben…..
- WK 2026 Special – Duitsland vecht zich langs Ivoorkust en p…..
- Abiamofo: Wanbetaling overheid aan SWM belemmert uitbreidin…..
- Ruimte voor opleiding en carrièremogelijkheden tijdens SEOG…..
- Suriname sjoemelt met begroting..
- Twee mannen aangehouden nadat JIT hen klemrijdt..
- Derde helft WK 2026: Nederland verplettert Zweden met 5-1 i…..
- WK 2026 Special – Oranje pakt Zweden met 5-1..
- Taal: kracht of macht (2)..