De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Vrouwen hoofdklasse basketbalplay-off: Yellow Birds pakt ee…..
- Derde helft WK 2026: Kaapverdië vecht zich naar 2-2 tegen U…..
- Minister Gopal wil Nationaal Jeugdparlement nieuw leven inb…..
- Brandende sigaret vermoedelijke oorzaak van uitslaande woni…..
- Pearl Brunings brengt digitaal receptenboek uit..
- DE SURINAAMSE STAATSBEGROTING 2026..
- SURI’S GAAN GEEN CENT ZIEN UIT BLOK 58..
- Domper bij start van vrouwen hoofdklasse basketbalplay-off:…..
- Arrestantenopstand verijdeld; cellenhuis ontruimd..
- Nieuw Defensieprogramma bereidt jongeren voor op leger en w…..
- Sasi Suroh: Jaar van Zegen en Voorspoed na Harde Offers..
- Derde helft WK 2026: Keepers stelen show in doelpuntloos du…..
- PRESIDENTIËLE KABINETTEN SMIJTEN MET GELD..
- Simons: Mensen met een beperking moeten meedenken over toek…..
- Regering werkt aan Gold Board voor goudsector..
- Rivelino Rigters op ‘prisontour’..
- Politie: Opstand in cellenhuis Uitvlugt na onvrede over voe…..
- Ramsaran wil militairen behouden met betere arbeidsvoorwaar…..
- Derde helft WK 2026: Spanje herpakt zich tegen Saoedi-Arabi…..
- DNA dringt aan op hogere AOV en betere positie van leerkrac…..
- CODE ZWART OF CODE STILZWIJGEN?..