De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- WK 2026 Special bij ‘de Ware Tijd’..
- WK-voetbal 2026 speelbal Donald Trump: gaat het om voetbal …..
- Grondconversie vraagt om een evenwicht tussen overheidsgeza…..
- Suriname richt vizier op aardgas na veelbelovende offshore …..
- RBTP brengt verdachten gewapende beroving Topaasstraat in b…..
- Update: elf chemicaliën cilinders met kwik weggenomen bij i…..
- Twee voertuigen die bij beroving waren weggenomen, kort daa…..
- Jandino Asporaat ‘waarschuwt’ zijn publiek: ‘Omdat je…..
- Nieuw ministerie, Olie Gas en Milieu investeert SRD 3,4 mil…..
- 50ste editie: Sranan Dey in New York meer dan feest vieren..
- Regering wil betaalde grondconversie terugstorten..
- In de middag kans op lokale regen- en onweersbuien..
- VS valt Iran aan, Iran sluit Straat van Hormuz..
- Steun voor scheidsrechter..
- Eerste beeld Hussam Abu Safiya..
- Salades groeien uit tot hoofdrolspelers..
- Slim koken voor een gezonder leven..
- Johanman en Sister Silly bruisen van energie op nieuwe sing…..
- Column: Voetbalplezier..
- Soeropawiro: Burgers mogen niet de dupe worden van herzieni…..
- IMF: Goudsector blijft achter ondanks economische groei..