De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- ‘Suriname moet in dialoog met mennonieten om ontbossing te …..
- ‘Regering kan brandstofsubsidie niet onbeperkt blijven gara…..
- Gewapende roofoverval aan Topaasstraat: circa USD 200.000 …..
- Asante Kotoko benoemt Stanley Menzo tot technisch directeur..
- Eerste editie van Boeken, Bier en Meer succesvol van start..
- Sneller interbancair betalingsverkeer in Suriname door mode…..
- Suriname Fashion Council brengt mode-industrie in kaart via…..
- Simons: Onderwijs sleutel tot armoedebestrijding en duurzam…..
- Dagu tori..
- Grankreek eist duidelijkheid over onderzoek naar zandafgrav…..
- Twee vermoedelijke autobranden op twee afzonderlijke adress…..
- Geestelijke gezondheidszorg..
- ‘Phone Ring’ nieuwe single van Zorgoe..
- Ramona Guptar neemt afscheid van ABC TV..
- Hof van Justitie ontbeert in begroting ruim SRD 300 miljoen..
- Krachtige aardbeving treft Filipijnen, minstens 15 doden en…..
- Kluis met groot geldbedrag gestolen bij inbraak in cambio..
- Quota Men Cook Out levert bijna US$ 150.000 op voor maatsch…..
- Opnieuw Amerikaanse steun voor behoud Jodensavanne..
- ZWAKKE UITVOERING NRA 2.0..
- Lino dropt track ‘A Wan’ en zet koers naar internationaal s…..