De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- JusPol-minister geïnformeerd over vuurwapenveiligheid..
- Suriname en Brazilië starten onderhandelingen over handelsa…..
- Oproep tot eenheid rode draad bij herdenking Hindostaanse I…..
- DNA stelt pg formeel op de hoogte van goedgekeurde vorderin…..
- Verdediging vraagt vrijspraak in hoger beroepzaak Pikin Sar…..
- Suriname zet gas centraal in offshore strategie..
- Schietincident in Meerzorg: man raakt gewond aan been..
- PCS roept mannen op mentale gezondheid bespreekbaarte maken..
- SLM onderzoekt samenwerking met vliegtuigbouwer Embraer..
- Tien teams geselecteerd voor het ontwerpen van Nationaal Sl…..
- Regenbuien verwacht in kustgebied en delen binnenland..
- VN: Oorlog tussen VS en Iran bedreigt miljoenen mensen met …..
- Rotary Quota doneert SRD 1,8 miljoen aan 26 maatschappelijk…..
- Bafana Bafana vertrouwt volledig op eigen talent..
- 82 cocaïnebolletjes gevonden in lichaam dode man bij Overbr…..
- Beelden -Kaapverdië schrijft geschiedenis op WK 2026..
- Komende week chikungunya bespuitingen door BOG in Centrum, …..
- Oproep voor openluchtcrematieoord in Commewijne bij herdenk…..
- Brandstofprijs kost overheid maandelijks circa SRD 300 milj…..
- Regering zet in op versnelde economische samenwerking met B…..
- Landveld: ‘Suriname sluit samenwerkingsakkoorden met Brazil…..