De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Overmakingen Marokkaanse diaspora stijgen fors..
- Haarverf bracht geluk op het wk..
- Kusritueel leidde naar wereldtitel..
- Marcia Verginia Brown (51) Amsterdam 30-5-2026..
- VHP: Eerbetoon aan onze voorouders..
- Wereldmilieudag 2026: Caricom pleit voor rechtvaardige tran…..
- Column: Het rechtmatige onding dat WIPA heet..
- Somohardjo na goedkeuring vordering: Ik ben op alles voorbe…..
- Masterclass landmeetkunde legt achterstand Suriname bloot..
- Local content krijgt prominente plaats op SEOGS 2026..
- Nieuw programma moet groei van Caribische start-ups versnel…..
- Somohardjo, Nurmohamed en Hoefdraad in staat van beschuldig…..
- Curtis Hofwijks stapt uit PRO..
- STVS waarschuwt horeca voor gebruik WK-uitzendingen..
- De losbandige wereld van 2026 (5) — De ontwikkelingsparadox…..
- Financiële modderpoel van tien jaar los je niet in vijf jaa…..
- ESSAY — Conflict tussen vader en zoon..
- Surinaamse douane krijgt eerste officiële drugsspeurhond..
- Meer dan 2000 overheidswerknemers wonen in het buitenland..
- Currie: ‘We kunnen niet voortdurend de examenroosters wijzi…..
- Administratieve omissie leidt tot vertraging uitbetaling na…..