De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Column: SML ondersteunen..
- Geen ‘specifieke middelen’ voor Heritage Month 2026..
- Somohardjo wil dat DNA openlijk stemt over vordering ex-bew…..
- Veiligheidsmaatregel tegen brandgevaar in Lawagebied..
- Zorgen bewoners wegen mee bij Halliburton-aanvraag..
- Vissector wenst bescherming visgronden..
- EREHAAG..
- Markoesa-training Wanica moet kennis en inzichten deelnemer…..
- Lijk aangetroffen langs weg naar Overbridge..
- Staken mag maar cijfers vertellen ook een ander verhaal..
- Korpschef op politiebureau Geyersvlijt: extra veiligheidsma…..
- Drie Surinamers aangeklaagd op Barbados wegens cocaïnehande…..
- Ramautarsing: ‘Zonder structurele hervorming blijft belasti…..
- Wijziging Begrafeniswet met 33 algemene stemmen aangenomen..
- 98 procent secundaire arbeidsvoorwaarden onderwijsbonden in…..
- Derde helft WK 2026: Team Engeland, kan Tuchel het beste ui…..
- Van vrijwilliger tot volksvertegenwoordiger: John Kasdjo zi…..
- Workshop cybersecurity om bewustzijn over bedreigingen te v…..
- Korpschef Melvin Pinas oriënteert zich op politiebureau Gey…..
- Werkbezoeken president leveren nieuwe afspraken..
- Parlement kritisch over verdwijning van 500 kilogram kwik u…..