De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Jodensavanne lanceert vriendenprogramma voor behoud en groe…..
- Monteur aangehouden voor fraude met vervalste aankoopbonnen..
- Wensenpakket ‘heilig’: Onderwijsbonden buigen niet..
- VSB waarschuwt voor zwakke schakels in strijd tegen witwass…..
- Sharman: ‘Waarborgen verantwoord financieel beheer worden v…..
- Uitstel Comptabiliteitswet baart bedrijfsleven zorgen..
- Verdachte aangehouden voor gebruik van vervalste aankoopbon…..
- Derde helft WK 2026: Hoe Marokko uitgroeide tot een voetbal…..
- Besluit ‘Negatieve Lijst’ gewijzigd: import autobussen en a…..
- Suriname en Dominicaanse Republiek bezegelen samenwerking m…..
- Bilaterale verklaring stipt bezorgdheid en voornemens over …..
- Suriname en Dominicaanse Republiek versterken samenwerking …..
- BvL: ‘Onderwijsproblemen gaan verder dan alleen salaris ..
- EBS: 1 september laatste verhoging van kookgasprijs..
- Rusland stuurt aan op snelle oplossing onderwijsconflict..
- Enirco Noter..
- Granman Aboikoni roept op tot eenheid in kwestie oekemmang..
- De grootste vijand van Suriname is de Surinamer zelf..
- CRISIS EN COMMISSIE TEGENOVERGESTELD..
- Quentin Anthony Jaeger..
- Wereld Melkdag 2026: Schoolkinderen leren waar melk echt va…..