De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Vrouwen basketbal: Titelverdediger De Arend domineert Yello…..
- Column: De spirituele crisis achter het verval van Surinaam…..
- Titelverdediger De Arend domineert Yellow Birds..
- Atompai steunt onderwijsactie: Leerkrachten kunnen niet bli…..
- ‘Commerciële activiteiten nabij hoofddam ongewenst en gevaa…..
- DUBBELE NATIONALITEIT GEEN KWESTIE VAN PASPOORTEN, MAAR VAN…..
- TWEE RECHTSSYSTEMEN IN SURINAME: BURGER VERSUS POLITICUS..
- MinOWC verrast door staking onderwijsbonden..
- Column: Borrelpraat no. 926..
- Twee verdachten aangehouden na achtervolging en mishandelin…..
- Regering in spoedberaad om dreigende landelijke onderwijsst…..
- MEDICATIEVOORZIENING VIA POPULISME..
- Militair laat leven bij eenzijdig verkeersongeval..
- Molotovcocktail gegooid op afdeling Forensische Opsporing b…..
- Twee manspersonen in verzekering gesteld voor mishandeling …..
- Regering belegt spoedoverleg onderwijscrisis; bonden uitgen…..
- Derde helft WK 2026: Senegal als verrassende outsider met g…..
- Nita Hillegon Adel – van Leeuwaarde..
- 16-jarig meisje aangehouden nadat neef gewond raakte bij fa…..
- KASDJO IS COLUMBUS?..
- COMPTABILITEITSLEUGENS..