De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Is afwijzing verzoek PG onhoffelijk?..
- Neef met scherp voorwerp verwond door 16-jarig nichtje; tie…..
- DNA-voorzitter kondigt evaluatie van nieuw Burgerlijk Wetbo…..
- BESCHERMING TEGEN EERLIJK RECHTSPROCES..
- MP’er komt om bij verkeersongeval op Kwattaweg..
- Trashpoint -2..
- Man brengt bij bezoek aan zijn kinderen, de oom van zijn ex…..
- Vertrek Zuid-Afrika naar WK 2026 vertraagd door visumdebacl…..
- Onderwijsbonden bundelen krachten: landelijk beraad, leerkr…..
- Adhin pleit voor evaluatie van nieuwe Burgerlijk Wetboek..
- ‘HOOPGEVENDE ZAKEN VINDEN PLAATS OM SLM TE BEHOUDEN’..
- ADHIN ONTSPRINGT DE DANS..
- Verkiezingen Colombia: Linkse hervormingen vs rechtse veili…..
- Afro Ubuntu Beurs toont kracht, verhalen en diversiteit van…..
- Verdachte ontkent met klem betrokkenheid bij dood van vrien…..
- DNA-voorzitter Adhin: participatieve democratie essentieel …..
- (NYAN) MONI KARTA..
- Wereld Anti-Tabakdag: Suriname scherpt strijd tegen nicotin…..
- Vochtige en onstabiele atmosfeer; regenbuien en onweer voor…..
- Colombia beschuldigt Ecuador van ‘bewuste inmenging’ in pre…..
- Neha Dhupia over kritiek op haar uiterlijk..