De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Onderwijsbonden houden voet bij stuk: Zonder resultaat word…..
- President Simons zoekt in Dominicaanse Republiek naar inves…..
- WK-voetbal..
- VERPAUPERING TEN TOP..
- INFLATIE EN BRAIN DRAIN..
- Koeweit onder vuur te midden van toenemende spanningen tuss…..
- Financiën en Planning: Sociale uitkeringen niet verhoogd..
- Uitstel Comptabiliteitswet legt dieper bestuurlijk probleem…..
- SURINAME, EEN RIJK LAND VOOR EEN BEPAALDE GROEP..
- 2028 MAG GEEN STARTPUNT ZIJN VAN FINANCIËLE DISCIPLINE..
- Chikungunya-bespuitingen in Noord en Munder..
- Colombia kiest tussen rechts en links in tweede ronde..
- VS bestookt Iraanse doelen; Iran countert met aanval op bas…..
- Onstabiel weer houdt op 1e dag van juni aan..
- Haynes volgt Eenig op: Surinaamse Bodybuilding- en Weightli…..
- Kookgas opnieuw duurder: prijzen van meerdere cilinders sti…..
- Surinaamse Bodybuilding- en Weightliftingbond heeft nieuwe …..
- Brazilië blijft topfavoriet voor wereldtitel..
- Regering zoekt overleg met onderwijsbonden na aangekondigd …..
- ijsdief blijft vastzitten in ijsbak..
- Ministerie roept op tot rust rond beraad onderwijsbonden..