De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Hardik Pandya onder vuur na moeilijk seizoen..
- Brad Pitt verwikkeld in rechtszaak over huidverzorging..
- Arshdeep Singh zorgt voor ophef op sociale media..
- Diaspora-investeringen in Suriname centraal tijdens bijeenk…..
- Meerderheid DNA lijkt voor in staat van beschuldigingstelli…..
- Cel dreigt opnieuw voor beruchte Surinaamse Hagenaar..
- EZOTI-directeur Karishma Mathoera ontheven..
- Tweetal aangehouden voor vermoedelijk schietincident Zuster…..
- Asfalt, Amateurs en Achterblijven – Waarom Suriname Profess…..
- Open Scholieren Zangcontest viert 30-jarig jubileum..
- Aardbeving van 6.0 bij Barbados ook in Suriname gevoeld..
- GBB zet volgende stap richting rechtszekerheid voor bewoner…..
- Derde helft WK 2026: Hoe Frankrijk het grootste talentenaan…..
- Suriname en Brazilië verdiepen samenwerking met reeks nieuw…..
- Dc’s dienen begrotingen voor 2027 in bij minister Hu…..
- President Simons en president Lula bespreken bilaterale sam…..
- Rehabilitatie Johannes Mungrastraat onderdeel veiliger infr…..
- Remmen voertuig dodelijke aanrijding Johannes Mungrastraat…..
- Jogi: ‘Bijna half miljoen voor WK-rechten, terwijl begrotin…..
- Notities uit de behandelkamer; De specialist is onderweg..
- Pompen of verzuipen..