De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- BIG Will Group onderdeel van Surinaamse handelsmissie naar …..
- OM zet strafrechterlijk onderzoek naar drie voormalige bewi…..
- Hoe politieke loyaliteit Suriname verzwakt..
- GOw2 en KLM moeten handelsdispuut via arbitrage oplossen..
- Afstudeeronderzoek levert HACCP-plan op voor veilige verwer…..
- Crisishulplijn 114 van start voor directe hulp bij mentale …..
- Jogi: ‘Parmessar weigerde eindverslag commissie aan parleme…..
- Derde helft WK 2026: Met nieuwe regels gaat FIFA voor snell…..
- Van Zichem en de Pakira’s verhogen sfeer op sportdag voor k…..
- 82 cocaïnebolletjes aangetroffen in lichaam van overleden m…..
- Handel, investeringen en verbindingen rode draad bezoeken B…..
- Personeel CBvS voert prikactie: 1,5% loonsverhoging onaccep…..
- Rechter verplicht GOw2 brandstoflevering aan KLM binnen 24 …..
- Kantonrechter veroordeelt SLM pensioensuppletie te blijven …..
- Sterke groei in China-Latijns-Amerika handel en samenwerkin…..
- PL zet in op sociale projecten en goedkope basisgoederen: ‘…..
- OM eist celstraf tegen advocaat Veira wegens bedreiging met…..
- OM eist 12 maanden, vier voorwaardelijk tegen advocaat Veir…..
- Olieprijs stijgt door oplopende spanningen in Midden-Oosten..
- Houten woning te Henar geheel afgebrand..
- Rechter verplicht GOw2 brandstoflevering aan KLM te hervatt…..