De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Stichting Tata Kwasi ku Tata Tinsensi noemt pauselijke ency…..
- NUR NIET MEER STOER..
- Grenzeloze straffeloosheid: geef de Surinaamse belastingbet…..
- Nieuw SVJ-bestuur kiest Nita Ramcharan als voorzitter..
- Bestuurder ongedeerd na verkeersongeval met vrachtwagen..
- Nita Ramcharan nieuwe voorzitter Surinaamse Vereniging van …..
- WAAR BLIJFT DIE SLURF?..
- REGERING SIMONS OMARMT DE CORANTIJNBRUG..
- Derde helft WK 2026: De laatste dans van Ronaldo, Messi en …..
- Wijnerman brengt bezoeken aan werkarmen: nadruk op versterk…..
- Regering bestudeert Braziliaans model voor sociale uitkerin…..
- Regionale Ontwikkeling en Conservation International Surina…..
- WWF presenteert strategie voor bescherming biodiversiteit e…..
- NOG STEEDS GEEN VEERDIENST OP DE MAROWIJNE..
- Taal: kracht of macht?..
- Ons wonderbaarlijk brein (18)..
- KLM betwist wettelijke basis concessieverhoging op luchthav…..
- Samen investeren in leerkrachten voor een sterkere toekomst…..
- Danny’s Village/ Filmster..
- Woningberoving in Leiding: daders maken geld en documenten …..
- Wereld Milieudag..