De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- OM: Instemming DNA betekent niet dat schuld van ex-minister…..
- DNA wijst vorderingen pg tegen Nurmohamed, Hoefdraad en Som…..
- Beleidsplan moet arbeidskansen voor personen met beperking …..
- Adhin onthoudt zich van stemming vorderingen procureur-gene…..
- Arbeid zet in op bevordering arbeidsmarktparticipatie perso…..
- Spoed-asfalteringswerkzaamheden Van ‘t Hogerhuysstraat vand…..
- Misiekaba: ‘Medicijnvoorziening mag niet in gevaar komenâ…..
- Onderwijscrisis: het probleem is geen spiritualiteit, maar …..
- Training cybersecurity bevestigt inzet voor veilige en veer…..
- Marcia Verginia Brown..
- Behandeling in DNA over vordering pg tegen 3 voormalige min…..
- Ferdinand Otmar Kambel..
- Raymond, Tjoe Kjon, Chin A Fo..
- Willem George van Eer..
- Sapoen vindt vrees voor ‘ongecontroleerde’ uitgaven ongegro…..
- DNA vergadert openbaar over vorderingen pg tegen drie voorm…..
- Heibel in DNA rond eindverslag vervolging ex-ministers..
- Geen advies in eindverslag onderzoekscommissie over vorderi…..
- Wegenautoriteit gaat over tot ‘spoed’ asfaltering deel Van …..
- Aantal aanhoudingen en inverzekeringstellingen in de maand …..
- Onzekerheid over openbare DNA-vergadering: commissievoorzit…..