De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- SVB reageert op ophef: ‘Samenwerking met externe partij noo…..
- IS HET LEVEN NOG BETAALBAAR?..
- GEEN ECHTE VERANDERING TE MERKEN..
- Derde helft WK 2026: Van ‘groep des doods’ tot …..
- Woning afgebrand te Geyersvlijt..
- Twee gouddelvers gewond na zandafkalving in Matawaigebied..
- Twee gouddelvers bedolven onder zand bij goudwinning in Mat…..
- Man aangehouden na bedreiging en poging tot aanrijding van …..
- TIP heeft in samenwerking met CIU en de Drone unit twee ver…..
- Dienstwapen politieambtenaar bij conclict over aanrijding d…..
- Sociale bescherming is een kinderrechtenkwestie..
- Ons wonderbaarlijk brein (19)..
- WATEROVERLAST VOORAL EEN BESTUURSVRAAGSTUK..
- SVB verdedigt keuze voor verkoop WK-kaarten via externe par…..
- Documentaire ‘Omarm je roots’ geeft nieuwe boost aan klassi…..
- Twee gouddelvers tijdens goudwinningsactiviteiten onder het…..
- HET GAT IS NIET TE DICHTEN..
- KRITISCHE JOURNALISTIEK IS GEEN AANVAL..
- Begroting DNA stijgt met 53%; SRD 125 miljoen extra voor ni…..
- Robot..
- Woning afgebrand in het ressort geyersvlijt..