Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- Suriname tekent MoU met TotalEnergies voor versterking van …..
- Derde helft WK 2026: Canada ondanks nederlaag door naar de …..
- Derde helft WK 2026: Bosnië wint cruciale duel van Qatar da…..
- Geschiedenis of propaganda?..
- Staat wint kortgeding tegen Baitali:..
- OWRO heeft ruim SRD 1 miljard extra nodig voor uitvoering p…..
- Bouva: ‘Suriname verandert standpunt over Palestina niet…..
- Socioloog Kirtie Algoe: voorbereiding olie-industrie is rac…..
- Arbeider in beeld als hoofdverdachte bij diefstal kluis aan…..
- Josta M. Ho A Hing..
- Josta Margo Ho-A-Hing..
- John R. Hermelijn..
- O P S P O R I N G: WELZIJN, ROBERT MARLON alias “ROBA”..
- Verdachten krijgen 5,5 en 6,5 jaar cel in spraakmakende SLM…..
- Brunings: Eerste verkoop carbon credits; onderhandelingen m…..
- Spookvoorzitter..
- Derde helft WK 2026: Laatste groepswedstrijden zetten koers…..
- Cornellie Malonie..
- WK 2026 Special – Messi, Mbappé en Haaland voeren historisc…..
- Suriname kan niet groeien zonder beter onderwijs..
- Rotte ‘politie’ appels..