Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- De Snijd: Waarom ik niet van Amerika hou..
- Update: Drie onder officieren van politie ter zake overtred…..
- Monorath vraagt SRD 521 miljoen extra voor versterking veil…..
- WK 2026 Special – Voorbeschouwing: Portugal – Uzbekista…..
- Suriname Gold Authority..
- JusPol-minister aanwezig bij uitvaart van hoofdgriffier Van…..
- Rusland: ‘Budget voor sociale hulp weggehaald bij Kabinet V…..
- Bee scherpt aanpak spookambtenaren aan: salarissen sneller …..
- Opnieuw dodelijke Amerikaanse aanval op vermeende drugsboot…..
- Derde helft WK 2026: Iraakse passie en hoop onwankelbaar bi…..
- Strategische Energierondetafel legt basis voor energieagend…..
- Suriname pleit op ACTO-bijeenkomst in Brazilië voor duurzam…..
- Oprichter en leadzanger van The Merrymen overleden..
- Man vermoedelijk door echtgenote vermoord; verdachte aangeh…..
- Man vermoedelijk door echtgenote vermoord; verdachte aangeh…..
- Benoeming Steve Meye leidt tot debat over Surinames positie…..
- Warm weer met Saharastof, lokaal kans op onweersbuien in he…..
- Pakistan: Landelijk alarm wegens dreiging zware regenval en…..
- Veertigers schrijven WK-geschiedenis..
- WK 2026 – Uitslagen 22 juni..
- Haaland verzamelt luxe handtassen..