Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- Brazilië onderzoekt crimineel netwerk met link naar Surinam…..
- VHP protesteert tegen opening DNA-vergadering vanwege proce…..
- OAS lanceert samenwerkingsplatform met bedrijfsleven voor e…..
- Derde helft WK 2026: Messi schiet Argentinië langs Oostenri…..
- Rampiari Bhagwandin – Jharap..
- WK 2026 Special – Messi schiet Argentinië langs Oostenrijk…..
- Nog eens zeven politieagenten aangehouden in 82 kilo cocaïn…..
- Serah Heyns werkt aan eigen jazzconcert..
- Bromfietser die vermoedelijk geen voorrang verleend, dodeli…..
- Leer kinderen niet alleen rekenen, maar ook omgaan met geld…..
- WK Special 2026 – Voorbeschouwing: Argentinië – Oosten…..
- 10.000 eieren..
- Derde helft WK 2026: Mexico, VS en Duitsland boeken knock-o…..
- Openbaar vervoer krijgt digitale koerswijziging: gps verpli…..
- Impact WK op Curaçao..
- Jay Francis maakt zijn debuut in Suriname..
- Drie onder officieren van politie ter zake overtreding Wet …..
- Verenigd Koninkrijk krijgt zevende premier in tien jaar na …..
- ‘Mi Mooi Switi Kondre’ raakt na 26 jaar nog steeds harten m…..
- Minister Huur: SRD 1 miljoen per district is volstrekt onvo…..
- Watrasey vuilsmeterij..