Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- MOPPENTAPPER..
- Bromfietser komt om het leven; autobestuurder onder invloed…..
- Historische binnenstad dreigt op Unesco-gevarenlijst te bel…..
- OAS moet zich vernieuwen om geloofwaardig te blijven..
- Wayana-leiders eisen harde aanpak illegale goudwinning in F…..
- Local content moet Suriname voorbereiden op een economie ná…..
- WK 2026 Special – Salah inspireert Egypte tot allereerste …..
- Warm begin; later op de dag kans op enkele regenbuien..
- Colombia kiest nieuwe president..
- Iran en VS praten door in Zwitserland..
- Commandant Ramiro Valdés Menéndez (94) overleden in Havan…..
- Kaapverdië verrast opnieuw op WK..
- Ronny Wilfred Pinas (66) Amsterdam 19-6-2026..
- Sherwood Kendall (74) Capelle ad IJssel 19-6-2026..
- Politie drukt arrestantenopstand in cellenhuis Uitvlugt de …..
- Column: Wapenstilstand? Terwijl het echte leed doorgaat..
- Ramdin: Suriname en Guyana kunnen uitgroeien tot op één na …..
- Suriname investeert fors minder in onderwijs dan regio; Cur…..
- Derde helft WK 2026: Nieuw Zeeland strijdend ten onder tege…..
- Ontruiming goudzoekers 21 Bergi ingezet: ‘Niet iedereen is …..
- Opstand in cellenhuis Uitvlugt na onvrede over voeding en b…..