Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- Politie: Opstand in cellenhuis Uitvlugt na onvrede over voe…..
- Derde helft WK 2026: Spanje herpakt zich tegen Saoedi-Arabi…..
- Ramsaran wil militairen behouden met betere arbeidsvoorwaar…..
- DNA dringt aan op hogere AOV en betere positie van leerkrac…..
- CODE ZWART OF CODE STILZWIJGEN?..
- Brazilianen verdacht van drugshandel en witwassen vanuit Su…..
- IMF TIKT SURINAME OP DE VINGERS..
- A20 spreekt waardering uit voor vaders en vaderfiguren..
- Belachelijk..
- Ook in Suriname staan jong en oud vandaag op hun matje..
- WK 2026 Special – Algerije eist rode kaart voor Messi na re…..
- ABOP spreekt waardering uit voor vaders..
- EEN REGERING DIE VOORAL VERWACHTINGEN VERKOOPT..
- Twee gezochte Brazilianen na internationale samenwerking ui…..
- Derde helft WK 2026: Dag 11 – Spanje en Iran in actie..
- Regering en partners starten traject voor Nationale Energie…..
- Twee verdachten van georganiseerde misdaad opgepakt en uitg…..
- Vaderdag 2026..
- WK 2026 Special – Japan overklast Tunesië in historisch 1.0…..
- Van Dijk-Silos lanceert stichting voor leiderschap en natio…..
- Zonnige zondag met kans op een lokale bui en aanhoudende hi…..