Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- Jagesar: ‘Normaal dat Suriname eigen kaart gebruikt, protes…..
- GBB onderzoekt compensatie voor burgers na herziening grond…..
- GranMorgu-project op koers met ruim USD 3 miljard investeri…..
- Negen verdachten veroordeeld voor 546 kilo cocaïne in cockp…..
- Humphrey Henry Willems..
- Suriname moet nog lange weg afleggen voor WK-deelname..
- Jamaica ziet kansen voor nauwere samenwerking met Suriname..
- Hélène Margo Baank..
- Aptijt blijft grenzen verleggen met optreden op Wilde Weide…..
- Hélène Margo Baank..
- Examinatoren dreigen werkzaamheden neer te leggen door acht…..
- Comport verwacht eerste fase offshore shorebase eind 2026 o…..
- Monorath: ‘Jongeren die in aanraking komen met justitie, kr…..
- Schok op AAHA: Vier scholieren aangehouden wegens AI-deepfa…..
- Derde helft WK 2026: Trots en vreugde voor Haïtianen in de …..
- Oproep Algemene vergadering van aandeelhouders..
- Monique Eugenie van Genderen-Relyveld..
- Gorré : We moeten winnen van Ivoorkust, aan een gelijkspel …..
- Tsang wil 170 zandwegen verharden bij 170-jarig bestaan van…..
- Vleugellamme kustwacht..
- Grenadiaanse premier maakt opwachting bij president Simons …..