Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- Tsang wil 170 zandwegen verharden bij 170-jarig bestaan van…..
- Vleugellamme kustwacht..
- Grenadiaanse premier maakt opwachting bij president Simons …..
- Regering werkt met oog op olie-inkomsten aan economische ru…..
- Krachtige aardbeving in Noord-Japan, tien gewonden..
- Verwoestende aardbevingen in Venezuela, wereld reageert: mi…..
- Traditioneel gezag wil niet ondergeschikt zijn aan politie..
- Notities uit de behandelkamer: De regen kwam onverwacht..
- Misiekaba vraagt SRD 3,2 miljard extra voor hervorming gezo…..
- Suriname en Jamaica zetten in op verder versterken relatie..
- VSB: ‘Beperkte belastinginning zorgt voor verlies aan staat…..
- Ministerie dat economie moet aanjagen krijgt slechts 0,4% v…..
- Baitali legt zich neer bij uitvoering Van ’t Hogerhuy…..
- Onderzeese activiteiten van start voor de Surinaamse kust..
- OMENI YARI KBA..
- Soeroredjo: lopende grondconversieaanvragen worden opnieuw …..
- Wisselvallig weer na in de ochtend regenbuien..
- China neemt Amerikaanse kroon over voor snelste supercomput…..
- Qatarese middenvelder Assim Madibo 5 duels geschorst na zwa…..
- Bosnië en Herzegovina houdt WK droom levend..
- Canada ondanks nederlaag naar achtste finales..