Vanmorgen rond 6.00 uur was het weer zover. Dit keer voor de vijfde keer knalde een auto tegen het langs de Waterkant op het trottoir geplaatste verkeersmeubilair. Bloembakken en geel- zwart geschilderde obstakels werden stukgereden en of verplaatst. De schade was wederom enorm.
Opvallend is dat na de aangerichte schade niemand corrigerend optreedt. Niets wordt vervangen en de weggeslagen objecten blijven op de verkeerde plek staan. De overheid is thans verantwoordelijk voor het behoud van dit mooie project en natuurlijk de mooie bloempotten en geplaatste obstakels. Laten we hopen dat ze de schade verhaald bij de veroorzakers. Doet ze dat niet dan moet ze niet talmen met het herstel.
The post WIE BETAALT DE ZOVEELSTE SCHADE ..
- President: ‘Nieuwe gasvondst markeert belangrijke stap voor…..
- GranMorgu FPSO is een van de grootste en meest geavanceerde…..
- Lau: Suriname heeft geen geldprobleem, maar een uitvoerings…..
- Keti Koti leeft sterker in Nederland dan in Suriname..
- Ramsaran Sunil Rupchand..
- Khedoe Maitrie Djasomatie..
- Robby Pairin Karijoleksono..
- Wirjosentono Juliette Ernie..
- Keerdijk Merlina Cherida..
- Derde helft WK 2026: Strijd, emoties en dromen op het spel..
- Oliezaken..
- Cultuur en rechtsstaat: bescherming van kinderen staat voor…..
- CBvS Vacatures..
- Kersten BEM NV stake holders bijeenkomst..
- Centrale Bank Certificaat..
- WK 2026 Special – Voorbeschouwing: Frankrijk vs. Noorwege…..
- Gif in ons binnenland..
- Marja Ineke Vos..
- Regering, Staatsolie en TotalEnergies ondertekenen MoU voor…..
- Premier Andrew Holness van Jamaica prijst Suriname tijdens …..
- Dc Bhattoe roept op tot naleving vergunningsplicht voor dui…..