De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Warm begin; later op de dag kans op enkele regenbuien..
- Colombia kiest nieuwe president..
- Iran en VS praten door in Zwitserland..
- Commandant Ramiro Valdés Menéndez (94) overleden in Havan…..
- Kaapverdië verrast opnieuw op WK..
- Ronny Wilfred Pinas (66) Amsterdam 19-6-2026..
- Sherwood Kendall (74) Capelle ad IJssel 19-6-2026..
- Politie drukt arrestantenopstand in cellenhuis Uitvlugt de …..
- Column: Wapenstilstand? Terwijl het echte leed doorgaat..
- Ramdin: Suriname en Guyana kunnen uitgroeien tot op één na …..
- Suriname investeert fors minder in onderwijs dan regio; Cur…..
- Derde helft WK 2026: Nieuw Zeeland strijdend ten onder tege…..
- Ontruiming goudzoekers 21 Bergi ingezet: ‘Niet iedereen is …..
- Veerboot tussen Frans-Guyana en Suriname ‘La Gabrielle’ uit…..
- Opstand in cellenhuis Uitvlugt na onvrede over voeding en b…..
- Braziliaanse Federale Politie arresteert twee uit Suriname …..
- Column: Borrelpraat no. 929..
- De meerwaarde van yoga voor lichamelijke en geestelijke gez…..
- WK 2026 Special – Kaapverdië verrast opnieuw en houdt Urugu…..
- Vrouwen hoofdklasse basketbalplay-off: Yellow Birds pakt ee…..
- Minister Gopal wil Nationaal Jeugdparlement nieuw leven inb…..