De regering wil samen met publieke en private partners een toekomstbestendige energievoorziening realiseren. Als eerste stap werd vrijdag op het Kabinet van de President een Strategische Energierondetafel gehouden, die moet uitmonden in een Nationale Energie Roadmap 2026–2035. Daarin w …
- Stichting Tata Kwasi ku Tata Tinsensi noemt pauselijke ency…..
- NUR NIET MEER STOER..
- Grenzeloze straffeloosheid: geef de Surinaamse belastingbet…..
- Nieuw SVJ-bestuur kiest Nita Ramcharan als voorzitter..
- Bestuurder ongedeerd na verkeersongeval met vrachtwagen..
- Nita Ramcharan nieuwe voorzitter Surinaamse Vereniging van …..
- REGERING SIMONS OMARMT DE CORANTIJNBRUG..
- WAAR BLIJFT DIE SLURF?..
- Derde helft WK 2026: De laatste dans van Ronaldo, Messi en …..
- Wijnerman brengt bezoeken aan werkarmen: nadruk op versterk…..
- Regering bestudeert Braziliaans model voor sociale uitkerin…..
- Regionale Ontwikkeling en Conservation International Surina…..
- WWF presenteert strategie voor bescherming biodiversiteit e…..
- NOG STEEDS GEEN VEERDIENST OP DE MAROWIJNE..
- Taal: kracht of macht?..
- Ons wonderbaarlijk brein (18)..
- KLM betwist wettelijke basis concessieverhoging op luchthav…..
- Samen investeren in leerkrachten voor een sterkere toekomst…..
- Danny’s Village/ Filmster..
- Woningberoving in Leiding: daders maken geld en documenten …..
- Wereld Milieudag..