Ruim twee weken na de openingswedstrijd in Mexico heb ik het WK-virus nog altijd niet te pakken. Misschien heeft het te maken met het late tijdstip waarop de wedstrijden worden gespeeld. Of omdat ik me ergens op locatie moet behelpen met een livestream op mijn laptop. Het zou ook kunnen liggen aan …
- Van Dijk-Silos lanceert stichting voor leiderschap en natio…..
- Zonnige zondag met kans op een lokale bui en aanhoudende hi…..
- Derde helft WK 2026: Japan walst over Tunesië en zet grote …..
- Pest gevonden bij 5000 jaar oud skelet..
- Curaçao verrast vriend en vijand..
- Huis van 21 miljoen dollar trekt aandacht..
- Drake werkt samen met Skillibeng en Diplo aan nieuw muzikaa…..
- Bolivia roept noodtoestand uit te midden van blokkades..
- Derde helft WK 2026: Achter de schermen van het WK..
- Minister Abiamofo: Local content bij Zijin groeit, aandeel …..
- Moengofestival maakt doorstart..
- PSYCHIATRISCHE RAPPORTAGE ALS ACHILLESHIEL VAN STRAFRECHT..