De Algerijnse voetbalbond heeft een officiële klacht ingediend bij de FIFA naar aanleiding van een incident tijdens de WK-wedstrijd tegen Lionel Messi. Volgens de Algerijnen had Messi een rode kaart moeten krijgen na een overtreding die door de scheidsrechter onbestraft bleef. De bond stelt dat de beslissing een directe invloed had op het verloop van de wedstrijd, die door Argentinië met 3-0 werd gewonnen. FIFA heeft de klacht ontvangen, maar heeft nog geen standpunt ingenomen over mogelijke verdere stappen of sancties.
- Directeur Landbouwkundig Onderzoek: ‘Met landbouw kun je go…..
- Currie: ‘Om tekorten op te vangen, worden er leerkrachten o…..
- Derde helft WK 2026: Drie landen, drie mascottes, één anthe…..
- President Simons aangekomen in Brazilië voor gesprekken ove…..
- Ruzie tussen broers loopt uit de hand; één gewond, ander aa…..
- Negentienjarige bromfietser overlijdt alsnog na zwaar verke…..
- 19-jarige bromfietser overlijdt na ernstig verkeersongeval …..
- Advocaat wil niet ontvankelijk verklaren OM in zaak Alcoa p…..
- WHO: ‘Oeganda bevestigt nieuwe ebolagevallen’..
- Bromfietser overlijdt in ziekenhuis na betrokken te zijn ge…..
- Twee verdachten voor vermoedelijke schietincident Zusterpro…..
- Bewoners Houttuin bundelen krachten tegen geplande opslag r…..
- ABOP benadrukt eenheid en solidariteit tijdens Ied-ul-Adha..
- ‘Vlagprotocol’ aangepast: Groningen hijst vlag met Keti-Kot…..
- Ravenberg: ‘De rechter heeft mij in alle rechtszaken in het…..
- Somohardjo reageert niet op politieke emoties van parlement…..
- Stichting Unu Pikin vraagt aandacht voor ondersteuning en v…..
- Bolivia versoepelt regels noodtoestand te midden van aanhou…..
- Klagen over de grens..
- VHP roept tijdens Ied-ul-Adha op tot saamhorigheid en natio…..
- Project ‘Erfenis in Beweging’ verbindt jongeren rond geschi…..