OAS-secretaris-generaal Albert Ramdin heeft dinsdag bij de opening van de 56e Algemene Vergadering van de Organisatie van Amerikaanse Staten (OAS) opgeroepen tot meer regionale samenwerking om de groeiende uitdagingen in het westelijk halfrond het hoofd te bieden. Volgens Ramdin zijn multilatera …
- Op zoek naar de narrow corridor..
- Nieuwe gasvondst Petronas in Blok 52: president Simons maak…..
- Benoeming Steve Meye tot ambassadeur voor Israël zorgt voor…..
- Noersalim: meer dan 25 corruptiedossiers bij LVV..
- Hertha Celestine Lo-Asioe – Caprino..
- Discussie in DNA over intrekking hoger beroep rond Van ’t H…..
- Sadi: ‘Begroting weerspiegelt niet de problemen van burgers…..
- Rechter stelt Staat in gelijk en schorst executie in zaak B…..
- Ramdin opent OAS-vergadering: Samenwerking is geen keuze, m…..
- De Snijd: Waarom ik niet van Amerika hou..
- Update: Drie onder officieren van politie ter zake overtred…..
- Monorath vraagt SRD 521 miljoen extra voor versterking veil…..
- WK 2026 Special – Voorbeschouwing: Portugal – Uzbekista…..
- Suriname Gold Authority..
- JusPol-minister aanwezig bij uitvaart van hoofdgriffier Van…..
- Rusland: ‘Budget voor sociale hulp weggehaald bij Kabinet V…..
- Bee scherpt aanpak spookambtenaren aan: salarissen sneller …..
- Opnieuw dodelijke Amerikaanse aanval op vermeende drugsboot…..
- Derde helft WK 2026: Iraakse passie en hoop onwankelbaar bi…..
- Strategische Energierondetafel legt basis voor energieagend…..
- Suriname pleit op ACTO-bijeenkomst in Brazilië voor duurzam…..